جوک خفن

الهه ی بهار!

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ الهه ی بهار! خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

. یه هفتا دوست دخدرم نداریم هر روز برنامه بریزیم با یکیشون بریم بیرون هشتا داریم تموم برنامه هام ریخته بهم :) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 2 . فکرشو بکن ، يکی از دغدغه های زندگیه دخترا رنگ ناخوناشونه , اونوقت پسرا ميخوان برن بيرون فقط چک ميکن خشتکشون پاره نباشه يوقت ... :| ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 3 . اين همسايه روبرويي يه زن و شوهر جوونن ، خيلي شادن ، عاشقن به معناي واقعي تا حالا زوج اينجوري خوشبخت نديدم مثلا صبح كه از خواب بيدار ميشن ، اول يه سِري دنبالبازي ميكنن عين بچه ها ! بعد پسره آماده ميشه بره سركار ، درو باز ميكنه، كلاه كاسكت رو سرشه ، لقمهي نون و كرهشم دستشه . دختره مياد تا دم در، بازم ميگن و ميخندن يا يه وختايي صداي دختره مياد تو راهرو ، جيغ ميكشه كه : صـــبر كن منــــــــــــــــم بيــــــــــام. بعد ميپره ترك موتور و ميرن. همسايههاي ديگه ميگن اينا چرا اينقدر خل و چلن؟ ولي من ميگم عاشقن . عين تو فيلما . دلم ميخواد يه روز بهشون بگم سلام خوشبختا... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 4 . من هنوزم نفهمیدم دوس دختر فابریک یعنی چی؟ تازه بازش کردی ، قلف داره ؟ بسته است ؟ ضمانت داره ؟ شکستنیه ؟ مالیدنیه ؟ لرزش گیر داره ؟ خوب چیه به منم بگید ...!? ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 5 . صب نازی بهم گفت : بابام امروز می خواد بیاد تحقیق , منم که از همه جا مطمئن , شب دیدم اس ام اس داده " اون 2 سالی که میگی خارج بودی زندان بودی واسه قاچاق ؟ هر شب مستی و خانوم میاری خونه ؟ اینجوری می خواستی خوشبختم کنی ؟ " حالا من قسم و آیه که به خدا این شکلی نیست و بابات از کی پرسیده رفتم در خونه همسایمون میگم اقدس خانوم اینا چیه به پدر نامزد من گفتین ؟ میگه پسر جان اون خانواده به درد تو نمی خوردن , باباهه از اون خسیسا بود , یه قرونم به تو نمی رسید ازش الکی نقشه کشیده بودی , بعدم این نیوشای ما مگه چشه که بری سراغ غریبه ها ؟ مثکه یادت رفته بچگیات دکتر بازیاتو با کی می کردی ... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 6 . دختره تو چت میگه دیگه از جندگی خسته شدم منم فکم افتاد رو زمین با خودم گفتم یا خودا این دیگه کیه ؟؟؟ بهش میگم مگه تو جنده بودی ما خبر نداشتیم میگه نع ! بی ادب ... میگم پس چی ؟ میگه دالم لوس حلف میجنم ! جندگی یعنی زندگی دیگه ... جدا دیگه این سری من میرم نفت میارم خودمو آتیش میزنم ... خدافس همگی . خدایا بورو دستاتو بشور بیا منو بخور ... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 7 . حیف دوس دخترم نازی هم نیس ببریمش صرافی , بگیم : آقا نازی رو آوردم چنج کنم , بگه چقدی هست ؟ بگم همه دنیامه ولی چه کنم مشکل مالی دارم مفت میدم ... :))) ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 8 . خیانت همیشه در اوج اعتماد اتفاق می افتد ... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 9 . بعضی دخترا یا بعضی پسرا هستن انقدر صادقانه دوست دارن طرفشونو که آدم دلش میخواد بره تو روی اون طرف خاص وایسه بگه : خدایی بی لیاقتی اگه اذیتش کنی والااااا ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ ~~~~~~~ 10 . این مغز آدم هم عجیب جونوریه یادش میمونه که یه چیزی یادش رفته اما یادش نمیمونه که چی یادش رفته لعنتی



نظرات شما عزیزان:

حدیث
ساعت13:55---25 خرداد 1392
توروخدا راس میگی خواهرشی؟؟پاسخ:آره چطور مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حدیث
ساعت15:45---24 خرداد 1392
من گیج شدمپاسخ:من خواهرش هستم!

ساعت20:10---23 خرداد 1392
هیچی هیچی ندیده بودم نوشتی جکپاسخ:بلقیس ستارست بابا من ویولتم !!!!!!!!!!

حدیث
ساعت10:45---23 خرداد 1392
این رمانته؟!پاسخ:اقدس نه ویولت عزیزم راستی اشرفی کدوم رمانو میگی؟؟؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 23 خرداد 1392برچسب:,

] [ 9:54 ] [ vaiolet 96 ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه